خرید جاروبرقی و نکاتی که باید در مورد آن بدانید

خرید جاروبرقی و نکاتی که باید در مورد آن بدانید 1

جاروبرقی یکی دیگر از وسایل مهمی است که وجودش در خانه بسیار ضرورت دارد. این روزها کمتر کسی را خواهید دید که برای تمیز کردن و یا نظافت خانه خود از جاروهای دستی و به شکل سنتی استفاده نماید، در این مقاله نکاتی که باید در مورد خرید جاروبرقی بدانید را با هم مرور خواهیم نمود.

شما با انتخاب و خرید جاروبرقی خوب و قوی به راحتی می توانید منزل خود را تمیز کرده و در وقت خود صرفه جویی نمایید. این روزها شرکت های تولید کننده لوازم خانگی محصولاتی با برند های مختلف تولید و روانه بازار کرده اند که با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسند و شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه تان دست به خرید بزنید.

نکات مهمی که درباره خرید جاروبرقی بهتر است بدانید:

 

  • بهتر است برای خرید جاروبرقی یکی از برندهای خوب را انتخاب کنید تا همیشه به خدمات پس از فروش و قطعات آن دسترسی داشته باشید به طوری که اگر به تعمیر نیاز پیدا کرد دچار مشکل نشوید.
  • یکی دیگر از نکات مهم برای خرید جاروبرقی میزان توان مصرفی این محصول و قدرت مکشی است که دارد. هر چه قدرت مکش این محصول بالاتر باشد کارایی شما در جمع کردن گرد و غبار و خرده های اشغال در سطح خانه با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.
  • نکته دیگر آن که بهتر است جارو برقی ای را تهیه کنید که چرخ آن ها به صورت 360 درجه گردش دارند تا حرکت جارو بر روی فرش و سطوح مختلف برای شما آسانتر باشد.
  • طول سیم یک جارو برقی نیز در عملکرد شما موثر است هر چه طول سیم بیشتر باشد شما دسترسی بیشتری به هر نقطه از منزل دارید و لازم نیست پریز را عوض کنید.

 

خرید جاروبرقی و نکاتی که باید در مورد آن بدانید 2

 

 

بخوانید: راهنمای کامل انتخاب جاروبرقی

 

 

  • نکته دیگر که می تواند بسیار با اهمیت باشد لوله جاروبرقی است. بهتر است از جاروهایی استفاده نمایید که بتوان قد و بلندی لوله آن را تغییر داد تا هر کاربری با هر میزان قد بتواند از آن استفاده نماید به طوری که در دراز مدت دچار مشکل ستون فقرات نگردد.
  • اغلب جاروبرقی هایی که این روزها به بازار آمده اند دارای کیسه های قابل تعویض هستند که پس از پر شدن باید آن را دور بیاندازید و از کیسه دیگری استفاده نمایید که بهداشتی تر می باشند اما جاروبرقی هایی هم تولید شده اند که دارای کیسه های ثابت و زیپ دار هستند و شما می توانید آن ها را پس از پر شدن خالی کرده و دوباره استفاده نمایید.
  • جاروبرقی ها همچنین دارای فیلتر می باشند، باید بدانید که کار این فیلترها آن است که اجازه نمی دهد گرد و غبار جمع شده توسط جارو برقی به داخل محیط خانه باز گردد و برای افرادی که مشکل آلرژی دارند بسیار مناسب است. شما می توانید هر چند وقت یکبار این فیلترها را بشویید و دوباره از آن استفاده نمایید.
  • میزان صدای جاروبرقی نیز می تواند یکی از موارد مهم برای بعضی افراد باشد اگر روی این نکته حساس هستید و دوست دارید جاروبرقی صدای کمی داشته باشد تا هنگام استراحت اعضای خانواده شما بتوانید کار نظافت را انجام دهید، حتما هنگام خرید آن را در نظر داشته باشید و با فروشنده در این مورد مشورت نمایید.

 

 

[wcplpro categories_inc=”978″ posts_per_page=”4″ wcplid=”5cebe879b457f”]

 

با توجه به این نکات الان می توانید به خوبی جارو برقی مناسب خود را انتخاب و از فروشگاه اینترنتی لوترا خرید کنید و مطمئن باشید برای خرید جاروبرقی بهترین گزینه لوتراست.

 

منبع: لوترا

 

 

 

وحید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *