خرید سماور برقی و نکاتی که باید بدانید

خرید سماور برقی و نکاتی که باید بدانید 1

در این مقاله در مورد خرید سماور برقی و نکات مهمی که درمورد انتخاب بهترین [wiki section=”سماور برقی“]سماور[/wiki] برقی مناسب شرایط شما، باید بدانید خواهیم پرداخت.

سماورهای برقی یکی دیگر از وسایلی است که وجودش برای خانه و در آشپزخانه واجب و ضروری است. این مقاله به خرید سماور برقی و نکاتی که باید بدانید میپردازد.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی سماورهای برقی متنوعی به بازار آمده است که آماده سازی و دم آوردن چای را برای شما آسان می کند.

چای یکی از نوشیدنی هایی است که مورد توجه اغلب ایرانی هاست و با نوشیدن آن می توان خستگی یک روز پر مشغله را از تن زدود. با سماورهای برقی می توانید به سرعت چای را آماده کنید و اغلب آن ها دارای گنجایشی است که می تواند برای آماده کردن چای به تعداد بالا و برای پذیرایی در مهمانی ها مناسب باشد.

 

همچنین بخوانید: راهنمای کامل خرید چای ساز

 

سماورهای برقی با برندهای متفاوتی تولید شده و در بازار وجود دارند که از ویژگی های متفاوتی نیز برخوردارند. بسیاری از آن ها دارای بدنه هایی از جنس استیل و یا شیشه ای می باشند. اغلب دارای نشانگر میزان آب بوده و می توانید میزان آب موجود در آن ها را ببینید.

همچنین این سماورها با قوری هایی از جنس استیل و چینی به بازار عرضه شده اند که می توانید از قوری هایی با اندازه های متفاوت بر روی آن ها استفاده نمایید. از ویژگی دیگر این سماورهای برقی که بسیار قابل توجه است می توان به سیستم خاموشی خودکار آن ها اشاره کرد که با بی آب ماندن مخزن سماور شما نخواهد سوخت.

لیست قیمت سماور برقی

[wcplpro categories_inc=”992″ posts_per_page=”4″ wcplid=”5cebf1674bdbf”]

 

بهتر است پیش از خرید یک سماور برقی برای آشپزخانه خود ببینید در ابتدا چه حجم و گنجایشی برای خانواده شما مناسب تر است. اگر خانواده پرجمعیتی دارید و یا لازم است از مهمانان زیادی پذیرایی نمایید بهتر است از سماور هایی که گنجایش بیشتری دارند استفاده نمایید.

یکی ار مهمترین نکات در انتخاب سماور برقی میزان مصرف انرژی و برق سماور برقی می باشد که عدم توجه کافی به این نکته می تواند هزینه های زیادی را در قبض برق شما بگنجاند. تولید کنندگان معتبر نیز برای کاهش میزان مصرف برق بیکار نبوده و مداوم به فکر ارتقاء سطح فناوری موجود می باشند. در حال حاضر المنت های کم مصرفی طراحی شده اند که پس از جوش آوری سریع آب به سرعت مصرف را تا 90 درصد کاهش می دهند و آب را با میزان مصرف ده درصد گرم نگه می دارند. از جمله بزرگترین و معتبرترین تولید کننده این المنت ها شرکت استریکس انگلستان است که المنت های تولیدی شرکت  استریکس  مورد استفاده برترین برند های تولید سماور و چای ساز در دنیاست.

در خصوص انتخاب جنس نیز بنابر سلیقه خود و یا سایر وسایل آشپزخانه تان دست به انتخاب بزنید. میزان هزینه ای که برای خرید سماور برقی در نظر گرفته اید نیز مهم است البته این روزها شرکتهای مختلف تولید لوازم آشپزخانه محصولات متنوع با قیمت های متفاوت و مقرون به صرفه نیز تولید کرده اند که بی شک دست خالی از فروشگاه اینترنتی لوترا باز نخواهید گشت.

 

منبع: لوترا

وحید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *